Sunday 24 June 2012

Kabeljauw Black Ops 2 een groot succes zal worden

In 2012, Call of Duty: Black Ops 2 zal worden vrijgegeven, en ik weet zeker dat het een groot succes zal zijn. Ik heb al gaming sinds ik was 8 jaar oud, die 17 jaar geleden was. Ik heb mijn eerlijk aandeel van genoeg om te weten wat is goed, wat is niet goed, en wat zal een hit of missen spellen gespeeld. Black Ops 2, zullen zonder twijfel, een hit. En hier is waarom.

U bent waarschijnlijk afvragen, hoe precies kan Call of Duty: Black Ops 2 slagen zelfs met gerecycleerd afbeeldingen, redundante eigenschappen van het spel en de zelfde oude zelfde oud? Ik begrijp dat een groeiend aantal kabeljauw fans de franchise voor elke nieuwe aflevering in de serie om vele redenen verlaten, maar dit betekent maar weinig in de grote regeling van dingen. Als je bedenkt dat Call of Duty en de enorme volgende, het maakt niet uit hoe veel toegewijde fans verlaten. Elk spel Call of Duty zal blijven populair vanwege haar enorme oprichting van fans.

Er zijn daar spel analisten die kijken naar Modern Warfare 3 verkoop en deze te vergelijken met de oorspronkelijke Call of Duty: Black Ops. Wat ze vinden is dat miljoenen kopen van Call blijven of Duty games vanwege de entertainment die ze voor hun geld krijgen. Ja, Modern Warfare 3 bekroond Black Ops verkoop tijdens de lancering, dus het zou niet een verrassing als Black Ops 2 deed hetzelfde voor MW3.

De meerderheid van Call of Duty fans gevoel dat kabeljauw Black Ops 2 met de dezelfde FPS game engine die de oorspronkelijke Black Ops aangedreven zal lanceren, en dat Activision, de uitgever van het spel, zijn uitsluitend voor geld. Vele fans ook voelen dat ze hun geld verspild aan noemen van plicht Elite, het abonnement gebaseerde service, evenals moderne Warfare 3. Zijn deze gevoelens genoeg om te stoppen met fans van het kopen van Black Ops 2? Ik betwijfel het hoogst.

«Speculaties en nieuws van Call of Duty zwarte Ops 2New zwarte Ops 2 Multiplayer modi in zwarte Ops vervolg»

No comments:

Post a Comment